قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

تاریخ برنامهعنوان برنامهمسوول برنامههمکاران مسوول برنامهباشگاه برگزار کننده
۴ اسفند ۱۳۸۵برنامه پارک چیتگرفریبرز- آرزوبردیا-حمید-پویا
همراهان حاضر در برنامه
همراهان به هنگام آمده
برنامه پارک چیتگر – ۴ اسفند ۱۳۸۵

درود بر زیبا

این هم گزارش برنامه روز جمعه ۴ اسفند:
روز جمعه ۴ اسفند با قرار و هماهنگی قبلی به پارک چیتگر رفتیم که یکی دیگه از برنامه های گروه نیک اندیشان بود. قرارمون ۸:۴۵ ایستگاه مترو صادقیه بود که خوشبختانه دوستان به موقع اومدن و راس ساعت ۹ به همراه ۱۰ نفر از همراهان گروه نیک اندیشان و مهمانان گرامی شان حرکت کردیم. با مترو رفتیم و ساعت ۹:۳۰ توی پارک چیتگر بودیم. آیین باشگاه کوه و تفریحات گروه نیک اندیشان رو با هم مرور کردیم. رفتیم یه جایی برای نشستن پیدا کردیم و خوراکیها مون رو گذاشتیم وسط و شروع به خوردن کردیم. سایر دوستان که مجموعاً ۱۲ نفربودند در خلال برنامه به ما پیوستند. به پیشنهاد یکی از دوستان و با توافق جمعی مکان نشستن مون رو عوض کردیم و جای  بهتری را که زیباتر هم بود پیدا کردیم. منظره درختان اطرافمون و جوی آبی که از کنارمون می گذشت خیلی خیلی زیبا بود و هوا هم خیلی خوب و بهاری بود. بعد از مستقر شدن در جای جدید، در یک برنامه معارفه، به معرفی مختصر خودمون پرداختیم و بیشتر با همدیگر آشنا شدیم. در ادامه رفتیم وسطی بازی کردیم اونم چه وسطی ای!!! اون کسی که اول می گفت وسطی بلد نیست با ضربات هولناکش همه را کباب می کرد و چقدر شانس آوردیم که ایشون وسطی بلد نبودند و گرنه معلوم نبود چه به سر بچه های مردم بیاد. اون یکی هم که به هوای برف بازی اومده بود، بعد از اینکه دید از برف خبری نیست، توپ دو لایه رو به جای گوله برفی در امر تارومار کردن همراه و غیر همراه  به کار گرفت!!!  اون یکی دیگه هم که قد بلندی داره از تخصص اش در پرش ارتفاع برای پریدن از روی توپهایی که به سمتش می اومد استفاده می کرد. خلاصه هرچی انرژی داشتیم مصرف شد.
بعد رفتیم سر اصل مطلب … سفره ی یک بار مصرف پهن شد و غذاها سر سفره چیده شدند. همه ی خوراکی هامون رو همگی خوردیم. من که خودم شخصاً از غذای همه تست کردم. ناهار تقریباً تموم شده بود که متوجه حرکات و زمزمه های مشکوکی شدیم و تازه متوجه شدیم که اصل مطلب، ناهار نبوده!!! و سر ما رو به ناهار گرم کرده و اصل مطلب را در زیر کاپشن یکی از همراهان مخفی کرده اند. نویسنده گزارش به دلیل رقت انگیز بودن صحنه ها از ذکر جزئیات این قسمت خودداری کرده و تنها به بیان این جمله که:« واقعاً عجب کیکی بود، دست مامانت درد نکنه که این کیک رو پختند» بسنده می کند. و ابراز امیدواری می کنم که در برنامه های بعدی که قراره کیک بیاری، دوستان مجالی برای اینکه بتونی از کیک خودت  بچشی، به دست بدهند.
بعد از نهار با بچه ها چای نوشیدیم و یه آتیش کوچولو روشن کردیم. بعد با توجه به تمایل دوستان و همراهان به بحث در مورد حقوق زنان پرداختیم که حدود یک ساعت و نیم در این مورد گفت و شنود کردیم. در ساعت ۱۷:۳۰خاتمه برنامه پارک چیتگر اعلام شد و یکدیگر را برای رفتن به خانه هایمان همراهی کردیم.

از همه دوستان و همراهانی که ما را در برگزاری خوب این برنامه یاری کردند خیلی تشکر می کنیم. به خصوص پویا، حمید و بردیا که همکاری زیادی با مسئولین برنامه داشتند.
اسامی همراهان این برنامه: (۱- لیلا ۲-معصومه ۳- ساره ۴- امین ۵- سمیه ۶- بردیا ۷- پویا ۸- فریبرز ۹- آرزو ۱۰-مصطفی ۱۱- فروغ ۱۲- شهرزاد -۱۳-رزا -۱۴-شهرام ۱۵- رامین(۲ )۱۶-آرمان ۱۷-علیرضا ۱۸-رامین(۱) ۱۹-علی پاداش ۲۰-حمید ۲۱-بنیامین ۲۲-پویان.)

شاد وهوشیار باشیم

 

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 77 = 82