قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

تاریخ برنامهعنوان برنامهمسوول برنامههمکاران مسوول برنامهباشگاه برگزار کننده
۱۶ تیر ۱۳۸۶ شهرستانک (شکارگاه ناصری)سیاوششهاب،فروغ،بردیا،پویا
همراهان حاضر در برنامه
همراهان به هنگام آمده

گزارش برنامه شهرستانک گروه نیک اندیشان

به نام اهوارای نیکی دهش

روزجمعه ۱۵ تیر چهل و دو نفر نفر زیر پل سید خندان دور هم گرد آمدیم . حاضرین با ذکر دعوت کنندگانشان به قرار زیر بودند:

حمید عبدالغنی

نیلوفر

غزل

حامد

دو مینی بوس آماده بودند تا ما رو به شهرستانک برسونند. آیین کوه گروه  نیک اندیشان برای همه توسط حسین شکاری یاد آوری شد.

آیین کوه گروه نیک اندیشان:

۱- آشغال ها را با خود به پایین کوه حمل کرده و در سطل زباله قرار می دهیم و از آسیب زدن به طبیعت دوری می جوییم.

۲- سیگار کشیدن و امثال آن در جمع گروه ممنوع می باشد. ( جدا از جمع به گونه ای که رویت نشود مقدور است)

۳- پخش موسیقی در کوه ممنوع می باشد. ( گوش دادن از طریق گوشی  و خواندن آواز آزاد است)

۴- شوخی مناسب در شأن جمع و طرف مقابل آزاد است.

۵- از جلودار جلو نمی زنیم و از عقب دار عقب نمی مانیم و با میان دار هماهنگ هستیم.

۶- در موارد خاص، سرپرست برنامه تصمیم می گیرد . در موارد عادی برنامه با رای گیری پیش خواهد رفت.

….

همه دوستان سوار مینی بوس ها شدند و راس ساعت ۶:۳۰ چهل و دو نفر سوار بر دو مینی بوس به سمت شهرستانک حرکت کردیم.دوستان در مینی بوس به خواندن آواز مشغول شدند و در طول مسیر نیز با یکدیگر آشنا شدند.

با توجه به مشکلات پیش آمده در راه در ساعت ۱۱:۳۰ به روستای شهرستانک رسیدیم.از آنجا پس از طی مسافتی ۱ ساعته از میان باغات و از میان درختان گیلاس به شکارگاه ناصری رسیدیم.در ابتدا دوستان در کنار شکارگاه در کنار قلعه به استراحت پرداختند و چند تن از همراهان برای یافتن جائی آرام و دور از هیاهو از دوستان جدا شدند.پس از یافتن محلی مناسب برای استراحت دیگر دوستان نیز به محل مورد نظر راهنمائی شدند.پس از استراحت و صرف ناهار برگه‌هائی که شامل توضیحاتی در مورد برنامه تیرگان(تیرگان آبریزگان و یاآبریزان است تیرگان جشنی شاداب، از ستایش ِ آب است آب مظهر ِ حیات و حیات یعنی آب) بود بین بچه‌ها تقسیم شد.بردیا متن توزیع شده میان دوستان را قرائت کرد و سپس دوستان برای به جا آوردن جشن تیرگان به کنار رودخانه رفتند.پس از برگزاری جشن همه خیس و لرزان به گوشه‌ای رفتند تا لباسهایشان خشک شوند.(برگزای این جشن و شور و شادی عجیبی را برای همه به همراه داشت).پس از استراحت و خشک شدن نسبی لباس بچه‌ها لوازم خود را جمع و به سمت مینی بوسها حرکت کردیم.راس ساعت ۶ از شهرستانک راه افتادیم و این روستای بکر را با همه زیبائی هایش تنها گذاشتیم.راس ساعت ۹:۳۰ با دوستان با امید دیدار مجدد همه وداع کردیم.