قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

تاریخ برنامهعنوان برنامهمسوول برنامههمکاران مسوول برنامهباشگاه برگزار کننده
۱۹ مهر ۸۷جنگل کاراسینااحسانکوه و گردش
همراهان حاضر در برنامه
همراهان به هنگام آمده
جنگل کارا -۱۹ مهر ۸۷

برنامه جنگل کارا گروه نیک اندیشان به زیبایی برگزار شد.

روز جمعه ۱۹ مهر ساعت ۹ صبح ، میدان درکه قرار داشتیم. دوستان تا ساعت ۹:۳۰ که ۲۴ نفر می شدیم جمع شدیم و حرکت کردیم.

صبحانه ، فلاکس ، ناهار ، زیرانداز مواردی بودند که اکثر دوستان به همراه آورده بودند.

کافه عمران صبحانه خوردیم و از مسیر انحرافی به سمت جنگل کارا ادامه دادیم.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

ظهر جنگل کارا بودیم. دوستان دور هم نشستیم و به نوبت از خود گفتیم.  ناهار دور هم و با صمیمیت صرف شد. همه نوع غذا از کالباس و سیب زمینی گرفته تا ماکارونی و کوکو در سفره داشتیم.

دوستان برای برپایی آتش برای گرما و سرگرمی زحمت بسیار کشیدند . دور هم نشسته و ایستاده خواندیم و شادی کردیم.

ساعت ۳:۳۰ برای برگشت آماده شدیم؛ آتش را خاموش کردیم ، زیراندازها را تکانده  و کوله ها را آماده کردیم ، آشغال ها را جمع کرده و به کوله هایمان بستیم و ۳:۴۵ به سمت تهران به راه افتادیم.

روز بسیار زیبایی در کنار هم سپری کردیم و همه همراهان نکات لازم را رعایت کردند؛ کسی موسیقی از لوازم الکترونیکی پخش نکرد، دوستانی که سیگاری بودند برای کشیدن سیگاراز جمع جدا می شدند ، آشغال ها را در طبیعت نریختیم و شوخی هم بسیار معقول داشتیم.